Kreative side

Kreative side
Smukke kosmetiktasker

søndag den 5. januar 2014

Ny mobiltaske

Så har jeg fået lavet en ny mobiltaske, jeg har nemlig fået ny mobil og den gamle var for stor, så det var bare igang og vupti så var den færdig.


Så nu er jeg klar til at starte på arbejde i morgen efter dejlige 14 dages ferie. Det er meget længe siden jeg har haft 14 dage i jul og nytår, jeg tror ikke siden jeg gik i skole og uha det er noget siden. Min første tanke da manden fik ferie  "Hvad skal vi bruge 14 dage i jul og nytår til vi er jo vandt til at arbejde?" Men jeg har virkelig nydt det, det er ikke blevet til det store syning, men i stedet gået mange ture og ryddet op. Kirkens Korshær har nydt godt af det og en del er kommet på genbrugsstationen. men hold op det er dejligt at få ryddet op.

3 kommentarer:

  1. Ja den er blevet rigtig flot din nye mobiltaske. Håber du får en blød opstart på arbejde. Det kan være svært at komme i gang efter sådan 14 dages ferie. Knus Winnie

    SvarSlet
  2. Den er bare så flot. Sikke dejlige farver... :-)

    SvarSlet
  3. Sikke en sød lille taske.
    Det er da dejligt, at I sådan har fået ryddet op. Det er der så andre, der kan nyde godt af.
    Håber ikke det var for hårdt at komme igang igen.

    SvarSlet