Kreative side

Kreative side
Smukke kosmetiktasker

søndag den 26. januar 2014

Babytæppe og gave til næste weekend

Det er ellers finale i håndbold, men det kan man ikke lige skrive hjem om , så jeg synes det var tiden til at skrive lidt på bloggen :-) det kan jo være det ændre sig lidt så vi for mulighed for at komme ind i kampen.



Nu har jeg fået syet lidt på det babytæppe, som i har set stofferne på for et lille stykke tid siden, jeg har bestilt lidt mere stof, så i må vente med hvordan det sidste kommer til at se ud til senere :-).


Jeg synes selv at det er blevet ok indtil nu, men spændende hvordan det færdige resultat bliver. :-)

Jeg har også gang i en værtindegave til næste weekend, så der syes på livet løs i øjeblikket.

5 kommentarer:

  1. Det ser godt ud, baby tæppet. Nogle skønne farver. Jeg er spændt på at se det færdige resultat.

    SvarSlet
  2. Tæppet ser da rigtig flot ud indtil videre. Spændende hvad der mere skal til.

    SvarSlet
  3. Flot tæppe i dejlige farver du er ved at lave, der bliver noget for en lille baby at kigge på.
    Hanne

    SvarSlet
  4. Hej det ser bare godt ud begge dele

    SvarSlet
  5. Hej glemte helt at skrive en kommentar på dit utrolig flotte babytæppe. Det kan de ikke andet en blive glade for. Men jeg havde jo også smugkikket på projektet hele dagen via dine mobilbilleder. Det er godt vi kan holde hinanden opdateret nu hvor afstanden er lidt for stor til at vi lige kan smutte forbi.
    Knus fra Winnie

    SvarSlet